- COED (30-10-09) -

DESCRIPCIÓ

Aquest divendres va començar la clase una mica diferent, el David Cortès va portar un poema i el va llegir en veu alta. A continuació vam entregar el treball del llibre de català Com parlar bé en públic i la Lluïsa, després d'adornar-se, va comentar que pel pròxim treball volia les dues cares impreses, ja que hi havia gent que no ho va imprimir com demanava. Tot seguit va fer un recordatori als del grup A per les exposicions de dilluns de Qui ets tu? per que portessin fotos i blue-tack per enganxar-les. Va comentar que algú en la classe anterior li habia preguntat la diferència entre conte i rondalla però va preferir no contestar, perquè no ho tenia del tot clar, buscar-ho i poder respondre correctament: són sinònims, ambdós son narracions que serveixen per entretenir i a la vegada ensenyar, però el conte sol ser més curt i la rontalla s'ha transmès per tradició oral. Seguidament va dir els dies i els noms per les recitacions a partir del número 49 de la llista. Després vam apuntar els grups pels debats i explicar una mica més el treball del Territori. Vam llegir un article titulat Coses meses d'Albert Om, la Lluïsa ens donà el capítol 3 del llibre Lingüística. Una introducción al estudio del lenguaje con textos comentados y ejercicios de Jesús Tusón per subratllar les idees principals i per últims vam recollir unes fotocopies de La lectura i la vida de Emili Teixidor.



REFLEXIÓ

Va ser un bon aport l'article, tot vam riure i estava fora de lo normal a classe, una mica per trencar la rutina. Em va semblar adequat el comentari de la Lluïsa per les impressions a dues cares, però avui dia hi ha universitats que fan entregar els treballs per internet aprofitant la tecnologia i tenint en compte els milers d'arbres que es tallen per fer paper.

No hay comentarios:

Publicar un comentario