- TANCAMENT DEL BLOG -

Intervenció de síntesi:

Aquest primer semestre per les assignatures de Gestió de la Informació i TIC i Comunicació Oral, Escrita i Digital he creat aquest blog.
Sincerament he tingut altibaixos en el seu manteniment i més quan teniem entregues de treballs.
La majoria de les publicacions escrites les he acompanyades d'una imatge perquè em sembla un bon recurs visual.
Pel que fa als exercicis hi havia de tot una mica en tema de dificultat ja que tinc uns coneixements d'informàtica bàsics.

La primera intervenció que m'agradaria destacar és la sessió 6: Educació mediàtica. On la primera pràctica era analitzar un anunci. Vaig agafar el de 1 million perquè atreia la meva atenció però no m'haguès imaginat treure tant de suc a un anunci com aquell d'una simple colonia. Em va semblar una activitat interessant.

La segona intervenció que m'ha semblat positiva a estat la sessió 11: Aprenentatge col·laboratiu. Projectes telemàtics i WebQuest. Realment no tenia ni idea de la seva existència i m'han semblat molt educatius i interessant desprès d'haver-los analitzat. Poden ser un bon recurs per utilitzar en classes i, a més, hi ha varietat de nivells, des de primària fins la ESO.


No hay comentarios:

Publicar un comentario